tirsdag 22. januar 2013

TV-en vår

NIB og Ikea har ute ny utfordring som går ut på at vi skal vise vår tv-løsning. Jeg kunne ha brukt bildene i fra sist konkurranse (siden TV-en vår var med da), men siden jeg har hengt opp noen nye bilder på veggen måtte jeg ta nytt bilde. Dessuten hadde Max lyst til å være med:-)

Da vi bygde huset la vi inn et rør i veggen slik at ledningene mellom TV-en og dekoderen blir skjult. Vi valgte også å bruke penger på et TV som faktisk er ganske fint:-) Er veldig fornøyd med denne løsningen, det eneste som er irriterende er at vi må ha den ene skapdøren åpen for å kunne bytte kanal.


4 kommentarer:

  1. Fint det va med bildene! Vett ikkje om eg tørr å visa min tv-benk. Ikkje akkurat mitt stoltaste møbel i huset;) Sko ønska bildene dine va litt større.Må nistirra for å se detaljene.Hehe:)

    SvarSlett
  2. Nei, d e vel ikkje d ein student prioritere å bruka penger på! Har gjort bildene litt større nå, men vett ikkje om d hjalp noe særlig.. Eg e jo så dårlige t å ta bilder! Hehe

    SvarSlett
  3. For et herlig innlegg! Også med fineste Max i bakgrunnen ♥ Drømmer om en fin fin samjoed, men er dessverre allergisk, så det får bli med drømmen..

    Tvi tvi i utfordringen med dette fine bidraget ♥

    Fin fin kveld til deg og dine

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Max er veldig god og heldigvis en skikkelig fin familiehund:-)

      Slett